Використано матеріал О.Шибкової
Приготуй:
* підручник і робочий зошит
* кольорові ручки та олівці
Вчись:
* крокувати за інструкціями уроку і читати їх уважно
* розпізнавати види речень.
* складати речення і записувати до них питання.
* читати речення з різною інтонацією
* самостійно виконувати завдання на вибір
* вести записи охайно та розбірливо
Розпізнаємо речення Розглянь малюнок. Читай питання, що біля малюнку та обмірковуй відповіді на них
Уважно ще раз глянь на речення, що біля малюнку
Що у них спільного?
Як ми називаємо такі речення?
Пригадай, що таке питальне речення?

Перевір себе. Прочитай визначення у підручнику на с. 75
Розкажи, що ти знаєш про питальне речення своїм рідним.
Склади своє питальне речення до картинки з жирафом.

Розгорни друкований зошит на с. 41 і виконай завдання 1

Досліджуємо речення
Прочитай речення у завданні 1 на с. 75
* по-різному звертай увагу на знак у кінці речення
* яке з цих речень питальне? Чому?

Досліджуємо речення
Чи дійсно білий ведмідь вміє плавати?
Увімкни відео та переконайся
Виконай завдання 2 друкованого зошита.
А тепер спробуй замінити розділовий знак в кінці речення і прочитай з новою інтонацією.
Що у тебе вийшло?

Слухаю казку
Зайди за посиланням і послухай казку на вибір. UA Казки
Постав питання за змістом казки
* запиши 3 питальних речення до зошиту* скористайся підказками, як починати питальні речення

Немає коментарів:
Дописати коментар